Stichting Loopgroep Bali Runners – Gastenboek
54 berichten.
Beste deelnemers van de Groene Woud Lente Trail 2026,
Wat hebben jullie de organisatie (Bali Runners en Atletiek Oirschot) blij gemaakt met jullie enthousiasme.
Daarvoor willen wij jullie bedanken.
We vonden het prachtig om te zien hoe jullie genoten hebben.
Van de opbrengst kunnen we 5 Indonesische kinderen een kans op een betere toekomst geven.
Nogmaals bedankt en hopelijk tot volgend jaar !
Wat was het weer een prachtig evenement dat de Bali-Runners ism Atletiekvereniging Oirschot georganiseerd hadden. Een schitterende trailroute door natuurgebied De Baest. De route was perfect uitgezet en elk gedeelte was even mooi. De verzorging onderweg liet ook niets te wensen over. Dank aan alle vrijwilligers die dit weer mogelijk maakten voor ons als lopers. Het was top!!
19 april weer meegedaan met de Lente Trail. Prachtig parcour uitgezet door de Bali Runners en na afloop weer die heerlijke uitsmijter. Goed geregeld allemaal hopelijk tot volgend jaar.
Beste bali runners,
Bedankt voor de gezellige dagen in oirschot bij de levensloop.
Heb genoten van jullie en de ontbijt koek.
Er is ook een foto van mij met kees smetsers gemaakt, is het mogelijk dat jullie die mij toesturen via mijn mailadres. Ik had geel petje op en blauw shirt van inloophuis de eik.
Hoor spoedig dan.
Mvg Rudolf
Beste deelnemers aan de Groene Woud Lente Trail 2025,
Wat hebben wij genoten van jullie enthousiaste reacties tijdens deze trail.
Voor ons was deze dag echt een feest.
We hopen dat jullie volgend jaar weer terugkomen.
Bedankt voor jullie deelname van dit jaar.
Namens de Bali Runners en Atletiek Oirschot
Vandaar een kerstcadeau gekregen voor vrijwilligerswerk op school. Ken de Balirunners van Kees, de eeuwig enthousiaste kindervriend, helper, verbinder en informatie bron voor iedereen die naar Bali wil.
Respect !
Gisteren een leuke ontmoeting gehad in Boxtel en daar gehoord van jullie mooie doel van
stichting loopgroep Bali Runners
Ik wens jullie veel succes en nog vele kilometers 👍👏
10 Maart was voor mij een Speciale Trail,met mijn loopmaatjes van GVAC
Én of we genoten hebben,wat een fijne mensen zijn dat,die Bali Runners........
Tot in de puntjes verzorgd.......
Een woord....... Geweldig
Groet Gerard,Thamar,Monique en Geert.
Hoi
Vandaag,op uitnodiging van Karin, aan de lentetrail deelgenomen.Was aangenaam verrast door jullie mooi bestedingsdoel,leuke route en bovenal gastvrije verzorging. Top Bedankt.
Vandaag weer een fantastische lente trail gelopen. Alles was super goed geregeld, tot de droge voeten toe.
Bedankt organisatie en tot de volgende trail.
Ook dit jaar was de Groene Woud Lentetrail weer heel mooi. Bedankt alle vrijwilligers voor de goede zorgen 🍀
Beste Rene,
Waarschijnlijk heb ik jou verkeerd begrepen en ging het niet om mij, maar om Johan Pijnenburg en Henk van den Oord. Deze twee Bali Runners (70 en 69 jaar) hebben in Eindhoven de halve marathon gelopen.
Beste Rene,
Wat een mooi bericht heb je aan de Bali Runners gestuurd.
Ik heb inderdaad de hele marathon van Eindhoven gelopen, ondanks dat ik nu 75 jaar ben.
Het was een heel bijzondere mijlpaal in mijn sportieve leven.
Ik deed het voor de kinderen op Bali, die een beperking hebben en daardoor niet goed kunnen lopen.
Dat heeft mij vooral in de laatste kilometers van de hele marathon gemotiveerd en geholpen.
Dankjewel voor jouw mooie woorden
Vele jaren gewoond op Bali, ik was daar ook regelmatig vrijwilliger in weeshuizen aldaar.
Wat een mooie stichting, zag jullie vandaag tijdens de Marathon Eindhoven.
Veel succ6
En ik zal een bijdrage storten en jullie blijven volgen.
mvg
Feel successful met julie site
Het afgelopen jaar 2020 is voor de stichting Loopgroep Bali Runners heel moeilijk geweest. Door de coronacrisis konden ze bijna geen activiteiten doen om geld binnen te halen voor de financiering van de hulpverlening aan kwetsbare kinderen in Indonesië. Het ziet er naar uit dat het jaar 2021 net zo moeilijk zal worden. De Bali Runners moesten de Groenewoud Lente Trail voor de tweede maal uitstellen. Hun hoop is nu gevestigd op de S.O.S. BALI BOSLOOP, die zij op woensdagavond 8 september hopen te kunnen organiseren. Deze bosloop is naast de verkoop van pakketten speculaas (november) de enige mogelijkheid om de kinderen in Indonesië ook dit jaar weer te kunnen helpen. Nu maar hopen dat het coronavirus geen roet in het eten zal gooien...
Helaas...
De Groene Woud Lente Trail kan ook dit jaar niet doorgaan.
De oorzaak is de stijging van de besmettingen met het coronavirus.
Dat is heel erg voor de mensen in Nederland, die hiermee worden geconfronteerd.
Maar het is ook erg voor de mensen in Indonesië, die vaak een zwaar leven leiden, zeker als ze een beperking hebben en nu door de coronacrisis extra worden geraakt.
De Bali Runners hopen van harte dat het virus snel bedwongen zal worden en dat zij volgend jaar weer een Groene Woud Lente Trail kunnen organiseren.
Correctie:
De Groene Woud Lente Trail staat gepland op 18 april 2021 !
Als penningmeester van de stichting Loopgroep Bali Runners wil ik alle vrienden van de Bali Runners bedanken voor hun steun in het afgelopen jaar. Door de coronacrisis is het ook voor de Bali Runners een heel moeilijk jaar geweest. Het was nagenoeg onmogelijk geld op te halen voor hun project. De speculaasactie was echter wel een succes. Daardoor kunnen volgend jaar toch enkele Indonesische kinderen geholpen worden. Kijkend naar het nieuwe jaar moeten de Bali Runners helaas vaststellen dat ook dit jaar weer moeilijk zal worden. Gezien de huidige ontwikkelingen met het coronavirus zullen zij wellicht de Groene Woud Lente Trail, die nu gepland staat voor 19 april 2021, opnieuw uit moeten stellen. Het is allemaal heel erg jammer, want de kwetsbare kinderen in Indonesië zijn de dupe. Maar de Bali Runners zijn blijven doorgaan met het zoeken naar mogelijkheden om deze kinderen te helpen....
Als penningmeester van de stichting Loopgroep Bali Runners wil ik nogmaals benadrukken dat de Bali Runners het heel erg vinden dat de Groene Woud Lente Trail (19/4) én de Samenloop voor Hoop (6/6) niet doorgaan. Dat is niet alleen erg voor de deelnemers, die al hadden ingeschreven, maar ook voor de kwetsbare kinderen in Indonesië en de mensen in Oirschot, die geconfronteerd zijn met de ziekte kanker. De Bali Runners kunnen wegens het niet doorgaan van de Groene Woud Lente Trail nu minder kinderen helpen. De Bali Runners hopen dat iedereen, die dit jaar had ingeschreven, ook volgend jaar weer zal inschrijven voor de Groene Woud Lente Trail. Samen zijn we sterk.
deel deze bali runners gastenboek pagina